Γράφει η Μαρία Ι. Χαλκιά
Την Πέμπτη του Πάσχα 2022 πραγματοποιήθηκε ημερίδα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καρπάθου με ομιλήτρια την Μαρία Ι. Χαλκιά Founder της Διαφημιστιής Εταιρείας Digital Routes. Η ημερίδα απευθυνόταν στους Δημότες Καρπάθου και στους επαγγελματίες του τουρισμού με κύριο θέμα τα οφέλη του Digital Marketing ως μέσο ανάπτυξης των επιχειρήσεων τους και της εξωστρέφειας αυτών.
Αναλύθηκαν τα συμπεράσματα και τα αποτελέσματα από την πρόσφατη έρευνα της Google με θέμα την νέα ταξιδιωτική συμπεριφορά των τουριστών στην meta-covid 19 εποχή.
Σύμφωνα με την εισήγηση της κας Μαρίας Ι. Χαλκιά έχουν παρατηρηθεί αρκετές αλλαγές στην συμπεριφορά των ταξιδιωτών μετά τον Covid 19. Πιο συγκεκριμένα:
- Ο ταξιδιώτης δεν αρκείται πλέον μόνο στην όμορφη παραλία
- Δίνει σημασία στις τιμές και στις εμπειρίες
- Κοιτάει το value for money
- Ενδιαφερεται για εναλλακτικές δραστηριότητες
- Επιδιώκει ανθρώπινες σχέσεις
- Ο ταξιδιώτης είναι πιο έξυπνος
- Θέλει να γνωρίζει από πριν τι θα κάνει και τι θα δει στον προορισμό του
- Συγκρίνει τιμές και παροχές γειτονικων χωρών/ νησιων/ επιχειρήσεων
- Βασίζεται σε αξιολογήσεις
Από την έρευνα προήλθε και τα παρακάτω ποσοστά για τα social media και τους ταξιδιώτες σύμφωνα με τα οποία το 53% των ταξιδιωτών μοιράζονται φωτογραφίες στα social ενώ το 49% των ταξιδιωτών αποφασίζει βάση των αξιολογήσεων άλλων χρηστών.
Τέλος παρατέθηκαν τα εργαλεία που είναι χρήσιμα για να πετύχει η επιχείρηση την προσέλκυση περισσότερων πελατών :
- Προβολή στη Google/SEO
- Remarketing & Retargeting
- YoutubeAds
- Social Media
- Ιστοσελίδα
- Πλατφόρμες Αξιολογήσεων
- Qr codes/ Loyalty Policies
- Google Analytics